Методична скарбничка вчителя англійської мови Бринь А.В.

       Бринь Алла Вікторівна, вчитель-методист, працює вчителем англійської мови в Тернопільській загальноосвітній школі I – III ступенів №11.

       Методична проблема, над якою працює Бринь А.В., присвячена вивченню питання інтеграції рецепторно-продуктивних аспектів у розвитку навичок аудіювання шляхом використання інтерактивних технологій. Актуальність обраної теми є очевидною. Аудіювання як дія, що входить до складу усної комунікативної діяльності, використовується в будь-якому усному спілкуванні та надає змогу здійснювати самоконтроль за мовою.

           Методична робота Бринь А.В. характеризується нестандартним підходом до відбору змісту навчального матеріалу, поєднання різних методів навчання, зовнішнього оформлення. Вчитель активно застосовує інтерактивні технології, такі як проектні технології, технології відкритої та прихованої диференціації, хмарні технології (створення віртуального класу із застосуванням програми Learning apps).

       Бринь А.В. – розробник нестандартних комбінаторних уроків з використанням відкритої диференціації як однієї з форм диференційованого навчання та повної інтеграції щодо мовленнєвої діяльності. Педагогічна майстерня вчителя  – це постійний творчий пошук, прагнення до неординарного розв’язання методичних проблем, пробудження в учнів інтересу до вивчення англійської мови, розвиток у них мовного чуття.

З досвіду роботи

Конспект уроку

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

Блог на WordPress.com .

Up ↑

%d блогерам подобається це: